Danes pa nekaj več o vrednotenju podjetij.

🎯vodilo racionalnega vlaganja je, da vlagatelj za sredstvo ne plača več, kot je vredno.

🎯Vrednost podjetja ≠ cena podjetja: Vrednotenje podjetje ni enako kot določanje cene podjetja. Kot je nekoč dejal Warren Buffett: »Cena je tisto, kar plačate. Vrednost je tisto, kar dobite.”

🎯Ključna dejavniki vrednosti: Obstajajo štirje ključni dejavniki vrednosti: Rast prihodkov (velikost dostopnega trga in tržni delež), Profitna marža (določa jo moč oblikovanja cen in stroškovna učinkovitost), Tveganost (sestavlja jo operativno tveganje in tveganje neuspeha) in Učinkovitost naložbe (kolikšna naložba je potrebna za zagotovitev rasti).

Še več o tem, o metodah vrednotenja, o pomenu zgodb pri vrednotenju in še čem pa v  pripetem članku z naslovom Vrednotenje podjetja: soočenje z (ne)realnostjo.