Kraj dela: Ljubljana

BV Finančna Skupina d.o.o. je ekspertna pisarna slovenskih strokovnjakov z bogatimi mednarodnimi izkušnjami s področja:

  • finančnega svetovanja,
  • vrednotenja in prestrukturiranja podjetij,
  • skrbnih pregledov in strateškega svetovanja,
  • posredovanja, ocenjevanja in prodaje premičnega premoženja.

Naše področje dela obsega finančno, poslovno, nepremičninsko, računovodsko, pravno in davčno svetovanje. Delamo v poslovnem okolju z najboljšimi slovenskimi in tujimi podjetji, kjer so spremembe vsakodnevne in zahtevajo dinamične odzive ter hitre in pravilne povratne informacije vodstvu strank.

BV Finančna Skupina d.o.o. je članica naslednjih strokovnih združenj: Slovenski inštitut za revizijo, Zbornica davčnih svetovalcev Slovenije, GZS – zbornica za nepremičnine, Združenje nadzornikov Slovenije, Združenje manager, Poslovno združenje BNI Mostovi.

V svojo sredino vabimo osebo, ki bo delovala kot ASISTENT/KA DIREKTORJA.

Naloge in odgovornosti:

  • skrb za organizacijo pisarne,
  • skrb za urejenost pisarne,
  • opravljanje administrativnih nalog,
  • skrb za poslovno dokumentacijo,
  • lektoriranje in urejanje dokumentov,
  • priprava ponudb, sprejemanje naročil,
  • pregled zalog pisarniškega materiala in naročanje,
  • motiviranje ekipe,
  • osnove marketinga,
  • organizacija sestankov,
  • priprava, prevzem in oddaja pošte,
  • priprava potnih nalogov,
  • komunikacija z dobavitelji, s poslovnimi strankami in partnerji,
  • pisanje zapisnikov na internih sestankih,
  • ostale naloge po navodilih vodstva.

Delovni čas:

  • 8:00 do 16:00.

Pričakujemo:

  • magistra ali absolventa poslovnih ved,
  • odlično poznavanje uporabniškega orodja MS Office,
  • odlično ustno in pisno komunikacijo v slovenskem in tudi angleškem jeziku (ostali tuji jeziki predstavljajo prednost),
  • ciljno usmerjenost, natančnost, samoiniciativnost, spodobnost analitičnega razmišljanja,
  • usmerjenost k doseganju zastavljenih ciljev,
  • vsaj V. stopnjo izobrazbe,
  • odlične organizacijske sposobnosti,
  • samostojnost in samoiniciativnost/proaktivnost,
  • sposobnost timskega dela,
  • natančnost,
  • urejenost in pozitivna naravnanost,
  • odgovornost,
  • dinamičnost in fleksibilnost,
  • vozniški izpit B kategorije.

Prednost imajo kandidati, ki so si domači tudi s finančnim svetom.

Zaželene so tudi sledeče kompetence:

  • zanesljivost in odgovornost,
  • etičnost,
  • samoiniciativnost,
  • sodelovanje z drugimi,
  • usmerjenost na stranko,
  • celovit pregled,
  • govorna in pisna komunikacija,
  • visoka hitrost tipkanja,
  • sposobnost hitrega preklopa med opravili,
  • sposobnost usklajevanja,
  • koordinacija pri projektnem delu,
  • reševanje problemov,
  • razreševanje kriznih situacij,
  • uvajanje sprememb,
  • inovativnost,
  • razumevanje in obvladovanje čustev,
  • upravljanje procesov.

Ponujamo:

  • ustvarjalno delovno okolje,
  • osebno rast,
  • samostojnost pri delu,
  • delo v pozitivnem, mladem in povezanem kolektivu.

Oblika zaposlitve ali sodelovanja:

  • Ponujamo študentsko delo z možnostjo kasnejše zaposlitve za nedoločen čas.
  • Prosimo, da svoj CV in motivacijsko pismo pošljete na email naslov crtcasar@bvfg.si